lördag 16 juli 2011

Han är sååå fin


Barnen är hos mormor och vi har vår andra lille gullunge för oss själva. Vår fina Zanzi som blir 2 år nästa lördag!

Uploaded by www.cellspin.net


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar