måndag 18 juli 2011
Lite höjdpunkter från dagens Legoland besök
Snacka om att vi haft brittväder idag. Sol, regm, sol och åter regn. Dock gjorde det att vi tappra som höll ut fick en hel del svängrum. Killarna har fått sina efterlängtade körkort och vi har har åkt en massa attraktioner.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar