fredag 1 november 2019

Mys i Stockholm

Höstlov och jag hade bokat några dagar med tjejerna i storstaden. Två veckor tidigare cyklade jag och trillade en helt vanlig måndagkväll och slog i så illa att jag fick hjärnskakning. Inte bra. In i det sista var jag osäker på om jag kunder ta med tjejerna. Oturligt nog så är Erika och Nadine i Florida för att hälsa på hennes pappa så jag hade ingen back-up av dem. 

Dock är tjejerna så pass gamla nu och de vill bara shoppa, prova och kolla in och det klarar de väldigt bra utan mig. Jag fick drygt två lata dagar och de fick massa av egentid i butiker. 
Ella och jag 
I rulltrappan mot lägenheten i Solna
Tjejerna lätt besvikna över att NA-KDs pop-up butik inte fanns kvar på MOS.
Middag
Viveca tände ljus på graven vid Skogskyrkogården.
Fika med Paula
Dyraste läsken nånsin (hittills). 74 kr för två läsk på Scandic. Är det ok? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar